21 Temmuz 2008 Pazartesi

"Popüler müzikte devrim yarattım"

Hande Yener, elektronik müzik yapmasının kendisini toplumdan soyutlamadığını söyledi. Yener, "televizyon programlarına katılıyorum, ama hepsine kendim olarak gidiyor ve kendi konseptimi taşıyorum. Gitmemek orayı küçümsemek olur. Ayrıca gerçekten uzaylı gibi değilim. Popüler kültürün şarkıcısıyım" dedi. "Şu anda belki sırat köprüsünde yürüyormuşum gibi görünüyor. Ama niye on sene sonra yapayım ki istediğim müziği? Ayrıca şimdiki gençliğe çok inanıyorum. Enerjileri çok üstün." diye konuşan Hande Yener "Nasıl Delirdim albümüm bir deneydi, bu albüm daha bilinçli bir deney oldu. Ama artık bu kadar sık albüm yapmayacağım. Biraz duracağım" diyerek bir sonraki albümü için biraz bekleyeceğinin sinyallerini verdi.

Hürriyet yazarı Onur Baştürk'ün Hande Yener'le röportajının tam metni >>