23 Eylül 2008 Salı

Bir uçak biletine 'Cennet'i verdi

O şarkı ile zirveye çıktı. Albümden parayı vurdu. Peki o şarkının sahibine ne vermiş dersiniz? "Egosu o kadar şişik ki" diyen Aslı Zen Ferhat Göçer'e ateş püskürüyor.

Milliyet'in bugünkü haberi müzik dünyasına bomba gibi düştü: Ferhat Göçer 350 bin satan albümü Yolun açık Olsun'un çıkış parçası olan Cennet'i bir Dubai bileti ve 1000 YTL karşılığında satın almış. Aslı Zen katıldığı bir tv programında şarkıcı Ferhat Göçer'e olan kırgınlığını dile getirdi. Aslızen ''Ferhat Göçer'e 'Cennet' adlı şarkımı 1000 YTL ve Dubai uçak bileti karşılığında verdim. Çünkü maddi durumum o günlerde çok kötüydü. Evimdeki televizyonu, buzdolabını satıp geçiniyordum" dedi.

EGOSU ÖYLE ŞİŞİK Kİ...
"Ferhat'dan karşılığında bir teşekkür ve çıktığı programlarda adımı söylemesini istedim. Ne teşekkür etti, ne de herhangi bir sahne ya da TV programında onure etti. Ferhat benim için bitmiştir. Onu defterden sildim. Egosu o kadar şişik ki adımı ağzına almamayı başarı saydı."

İNTİKAMINI ALDIM
"Geçenlerde yine şarkı istedi, kapımı çaldı. Eğer bütün bunları yapmamış olsaydı, ona şarkıyı bedava verirdim. Ama ben ne yaptım? Geçmişin öcünü aldım. Yeni şarkıyı ona 25 bin YTL'ye sattım".