28 Eylül 2008 Pazar

Karagün dostu Ercan'a da çalım atacak!

Erol Köse'nin müzik şirketinden ayrılmak için Ercan Saatçi'yle anlaşan Gülşen, Sabah gazetesine göre yine yeni bir müzik şirketi arayışında...Saatçi'yle iki albümlük anlaşma imzalayan ancak bir albüm çıkartan şarkıcının yakın çevresi, "Ercan Saatçi, zor gününde onun yanındaydı. Gülşen nankörlük yapıyor, Ercan'ın arkasından iş çeviriyor. Başka şirketlerle görüşüyor" diyor.

YARDIM ETTİM
Ercan Saatçi ise bu konuyla ilgili şunları söyledi: "Ben de başkalarıyla görüştüğünü duyuyorum. Günahı boynuna. O zor durumdaydı, ben de yanında oldum. Gülşen'e albüm yapmam tamamen ticaret dışı bir şeydi. Eşimin isteğiyle yaptım. Beni basamak olarak kullanıp, o süreci atlatınca da yokmuşum gibi davranana 'eyvallah' demem. Kendimi böyle kullandırmam..."