26 Eylül 2008 Cuma

"Tarkan beni taklit etti"

Şarkıcı Ozan, ikinci albümü "Bir Gecelik - A.Ş.K"ın ilk klibini "Bir Gecelik" adlı şarkısına çekti. Basının sorularını yanıtlayan Ozan, Tarkan'a da mesaj göndermeyi ihmal etmedi.Kubilay Kasap'ın yönettiği, Rus mankenlerin oynadığı klibin çekimlerinde görüştüğümüz genç şarkıcı, Tarkan'ın kendisini taklit ettiğini iddia etti: "Koray Kasap, albüm fotoğraflarımı çekmişti. Tarkan da fotoğraflarımı Kasap'ın ofisinde görüp beğenmiş ve tarzımı aynen taklit etmiş. Bunu ben yapsaydım, 'Tarkan'a özendi' denirdi."

- İkinci albümünüzü çıkardınız, hayırlı olsun diyelim. İlk klip hangi şarkıya çekiliyor?
İlk albümde "Arkadaş", "Zalimsin", "Boşu Boşuna" ve "Şekerim Benim" şarkılarıma klip çekmiştik. Gayet güzel tepkiler aldık. İnsanların istediği yönde ilerlemiştik. İkinci albümümde Türk enstrümanlarının sound'ları var. İlkinden daha farklı oldu. Şimdi ikinci albümümdeki çıkış parçam "Bir Gecelik"e klip çekiyoruz. Çok sağlam parçalarımız var.


- "Bir Gecelik" ne demek? Tek gecelik ilişkilerden mi bahsediyorsunuz?

Albümün adı "Bir Gecelik - A.Ş.K". İki parçayı bir parça haline getirdim. İnsanların sevgilerinde bir gecelik aldatmaları olur ya, onu anlatıyoruz. Gece hayatında kim kime dum duma... Tek gecelik ilişki yaşarsınız, ertesi gün pişmanlık da duysanız hayatınıza devam edersiniz. Ben bir gecelik aşkı istemem diyorum. Gerçek olayları yazmaya çalışıyorum.
- Albümde hangi bestecilerin parçaları var?

Sezen Aksu'dan bir parça var. Adı "Şanıma İnanma". Zamanında Tarkan ve birkaç kişi daha bu parçayı istemiş ama Sezen Aksu kimseye vermek istememiş. Benim yorumumu çok beğendi ve bu şarkıyı okumama izin verdi. Bu da beni çok onurlandırdı.
- Kullandığınız aksesuvarlar dikkat çekiyor. Sahnede hep bu tarz kıyafetleri mi tercih ediyorsunuz?

Benim tarzım bu. Bu tip kıyafetler giyiyorum. Ama hep aynı tarz da olmak istemiyorum aslında. Her klip ve sahne şovumda daha farklıyım. Şimdiyse daha çok R&B ve pop tarzıyım.


- Tarkan'ın sizin tarzınızı taklit ettiğini söylemişsiniz. Nedir işin aslı?

Evet... Koray Kasap benim albüm fotoğraflarımı çekmişti. O çekimlerde kullandığım takıların Tarkan'ın albüm çekimlerinde de kullanıldığını gördüm. Ben bunu önceden görmüş olsaydım yapmazdım mesela. Çünkü yapsaydım, "Tarkan'a özendi" denecekti. Tarkan, fotoğraflarımı Koray Kasap'ın ofisinde görüp beğenmiş. Tamam, Tarkan tarafından beğenilmek güzel bir şey, ama ben olsaydım bunu yapmazdım.