21 Eylül 2008 Pazar

Halk beni istiyor çünkü masumiyeti çok özledi!

'Orada Neler Oluyor' adlı TV programına konuk olan ünlü sanatçı Neşe Karaböcek, halkın yoğun ısrarına dayanamayıp, 15 yıldır kaldığı Amerika'dan Türkiye'ye dönme kararı aldı.. 'Orada Neler Oluyor?' adlı televizyon programının bu haftaki bölümüne ünlü şarkıcı Neşe Karaböcek ve tiyatrocu Abdullah Şahin konuk oldu. 15 yıldır Amerika'da yaşayan Neşe Karaböcek, Türkiye'ye döndüğünü söyledi ve ekledi: "Türkiye'ye 'Düğün Şarkıcısı' dizisi için geldim. Bir süre kalıp, Amerika'ya dönecektim. Ama insanlar yolumu kesip, 'Ne olur dönmeyin' dedi. Ben de dönmemeye karar verdim. Bu kadar özlenmek beni o kadar duygulandırdı ki... Neşe Karaböcek'in yeniden bu kadar istenmesi; Türk halkının eski, güzel ve masum günleri özlemesidir aslında." Abdullah Şahin de eski eşi, oyuncu Nilgün Belgün ile ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı:

ÜÇLÜ GERDEK
"Ben komiğim, Nilgün ise hep şen şakrak. Bu evlilik, ömür boyu sürermiş gibi görünüyor ama perde arkası öyle değildi. Nilgün nasıl kavgacı ve huysuz bir kadındır anlatamam. Evlendiğimizde o 19, ben 20 yaşındaydım. O kadar saftık ki, gerdek gecemizde odamıza bir arkadaşımı davet ettim. Üçümüz bir odada kaldık. Arkadaşım otelde yer bulamamıştı. Onu dışarıda bırakamazdım. Şimdi olsa; bunu yapmam çünkü bize 'sapık çift' diye bakarlar."