8 Nisan 2008 Salı

Funda Arar: "Bülent Ersoy bana hitap etmiyor"

Funda Arar'dan Bülent Ersoy hakkında ilginç bir yorum..."beniMTV’m’ programına konuk olan Funda Arar, hem Bülent Ersoy hakkında ilginç bir yorum yaptı hem de evliliğinin 10. yılında düzenleyeceği parti ve çocuk özleminden bahsetti. İşte Hürriyet gazetesinden bir Funda Arar röportajı >>



- Evliliğiniz 10. yılında nikah tazeleyecekmişsiniz, doğru mu?

Evet, inşallah. Evliliğimin 10. yılında muhteşem bir parti yapmak istiyorum.

- Eşinizle hem işte hem evde sürekli birliktesiniz. Zor oluyor mu?

Sürekli beraber değiliz aslında. O stüdyoda ben bazen çekimde oluyorum. Sanatçıların egoları vardır ve bu egoları kontrol etmek lazım. Biz kendi egolarımızı kontrol ediyoruz ve dengeliyoruz.

- Çocuk yapmayı düşünüyor musunuz?

Düşünüyoruz. Bu zamanda çocuk yetiştirmek çok zor. Dejenerasyon çok fazla. Ben her şeyi kontrol eden bir anne olurum. Sert bir anne olurum gibi geliyor.

- Türk Sanat Müziği albümü yapacaktınız. Tarih belli mi?

Albüm bitti. Fotoğrafları çekeceğiz. Özel kostümler hazırlattım. Makyaj, saç ve kostümlerle beraber çok özel bir çalışma olacak.

- Eğitimli bir müzisyensiniz. Piyasada eğitim almamış insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Açıkçası eğitim almamış ama piyasada çok iyi olan saygı duyduğum isimler var. Alaylı olup da çok yetenekli insanlar var. İlla akademi şart değil. Ama hiç yeteneği olmayan insanlar da para kazanıyor bizim ülkemizde. Bu çok acı bir durum.

- Türk Sanat Müziği'nde beğendiğin isimler kimler?

Ayşe Taş, İnci Çayırlı, Nesrin Sipahi, Ahmet Özhan. Bülent Ersoy’un salt Sanat Müziği yaptığı albümleri evet. Ama son dönemde piyasaya yönelik yaptıklarını dinlemedim. Bana hitap etmiyor.

- Türban sorunu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence kurunun yanında yaş da yanıyor. Siyasi simge olarak bunu kullananlar da var. Ama onun dışında gerçekten kendi inancı doğrultusunda kapatan kızlarımız da var. Ben yasaklara karşı olan biriyim. Her şeyin özgür bırakılmasından yanayım. İnsanlar nasıl istiyorlarsa öyle giyinsinler. Şekilciliği sevmeyen biriyim. İnsanları kılık /_np/1188/5331188.jpgkıyafetiyle yargılayan biri asla değilim.

- Kendinizi yeterince özgür hissediyor musun bugünkü Türkiye’de?

Hayır. Özgür hissetmiyorum. Bazı şeyleri açıkça konuşamıyoruz. İnsanları savundukları düşünceleri yüzünden yargılayamazsınız. Sustursan da cezaevine atsan da bir insanın düşüncesini değiştiremezsin ki.

- Dans müziğinde dinlediğiniz yerli isimler var mı?

Hande Yener’i beğeniyorum. Hande kendi adına çok büyük yenilikler yaptı diye düşünüyorum.Onun dışında da dans müziği yapan yok gibi.

- Dışardan baktığımızda mesafeli bir Funda Arar var. Gerçekten öyle mi?

İnsanları bilmeden, muhabbetim olmadan çok da canım cicim olabilen biri değilim. Bunun yararlarını da bu piyasa içerisinde gördüm. Normal hayatımda ağır abla değilim tabi.