1 Nisan 2008 Salı

Keşke konservatuvar mezunu olsaydım / Ajda benim idolüm

Televizyonda "Cine City" programına konuk olan Gülben Ergen, konservatuvar mezunu olmadığı için pişman olduğunu açıkladı: "İnsan yaptığı işle ilgili eğitim alsa daha fiyakalı olur. Şimdi do minörden okuyorum mi fa majör diyebilseydim daha havalı olurdu. Nota biliyor olmak, şarkı söyleyen bir insan için çok büyük bir lüks. Bu lükse konservatuar mezunu sanatçı arkadaşlarım dahil ben değilim. Keşke konservatuvar mezunu olsaydım. Bu işi yapacağımı bilmiyordum küçükken" dedi. Ergen programda ayrıca Ajda Pekkan ve Sezen Aksu'ya hayran olduğunu açıkladı: "Ajda Pekkan, bu işi yapan, şarkı söyleyen herkesin isteyerek ya da istemeyerek örnek aldığı tek isim. Sezen Aksuyu dinlemekte öyledir. Onun şarkı sözlerine, yorumuna, sesini nasıl şarkılarına bu kadar yüreğiyle katabildiğini izlemekte bir derstir. Ajda Pekkan'ın duruşunu ve enerjisini takip etmemek mümkün değil. Herkesin takip ettiği ve uzun yıllar da takip edeceği bir idoldür Ajda Pekkan."