6 Ağustos 2008 Çarşamba

Şeneş: "Ajda derinliğe yeni erişti "

İki yıl önce Ajda Pekkan'la kavga eden, hatta şarkılarını Pekkan'a okutmama kararı alan söz yazarı Fikret Şeneş, ünlü sanatçının Bodrum Antik Tiyatro'daki konserini izledi. Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Fikret Şenes, "En az Ajda kadar ilgi gördüm, bu beni çok mutlu etti" dedi ve sözlerini şöyle sürdürdü: "Ajda'yla problemimi 2-3 yıl önce çözdüm. Ajda bana evladım kadar yakındır, ben ona küsmem. Onu her zaman takdir etmişimdir, o da beni etmiştir. Bana 'Bir bizi doğurmadığın kaldı' demişti. O rahatsızken başucunda ben vardım, Semiramis Türkiye'de değilken ona ben baktım." Süperstar'a gerekli ültimatomu verdiğini belirten Şenes, onun da çiçeklerle 'Ablacım' diyerek kendisinden özür dilediğini belirtti. Pekkan'ın kendisi için farklı olduğunu söyleyen ünlü bestekar, şarkılarının tanınmasında Pekkan'ın da payı olduğunu sözlerine ekledi.

ARTIK ANLADI
"Ajda kelimelerin derinliğine yeni erişti" diye konuşan ünlü besteci şunları söyledi: "Daha önce başarısını paylaşmazdı. Yıllar ilerledikçe o da neyin ne olduğunu anladı. Avrupa'da tüm sanatkarlar ödül alırken, on dakikalık teşekkür konuşması yaparlar. Bizim ülkemizde böyle bir kültür oluşmadı."

Söz yazarının bu açıklamaları, Ajda Pekkan hayranlarından tepki gördü.