25 Ağustos 2008 Pazartesi

Kenan Doğulu: "Büyüdükçe küçülmeye çalışıyorum"

Bir marka olduğunu kabul etmeyen Kenan Doğulu 'Ben büyüdükçe küçülmeye çalışıyorum' dedi. Kenan Doğulu, son günlerde hayli kilo vermesini spora ve reflüye bağladı. Doğulu, "Koşmaya başladım spor yapıyorum onun için kilo verdim. Bir de reflüm var. Maalesef bir mide hastalığı. O insanın iştahını kaçırıyor. Çoktandır adam gibi yemek yiyemiyorum" diye konuştu. Artık bir marka olduğu ile ilgili sözler üzerine Doğulu, "Ben öyle çok iddialı lafları sevmiyorum. Daha yolun başındayım diye düşünüyorum. Büyüdükçe küçülmeye çalışıyorum. Küçüldükçe içimi genişletmeye çalışıyorum. Onun için acelem yok. Yavaş yavaş daha güzel yerlere gelmek istiyorum" dedi. Kardeşi Ozan Doğulu'nun küçük kızı Arya için bir şarkı yazdığını da söyleyen Doğulu, "Yazmaya başladım ama daha net değil. Göreceğiz, albüme girecek kadar içime sinerse mutlaka olacak ama her koşulda onun için yeni bir şarkı yapacağım zaten. Çünkü o bizim yeni melodimiz" açıklamasını yaptı.