21 Ağustos 2008 Perşembe

Kraliçe'den övgü aldı

Yeni albümü 'Mevlana'dan Çağrı' ile beğeni toplayan new-age müziğin usta ismi Can Atilla, İngiltere Kraliçesi Elizabeth'in kendisinden albüm istediğini söyledi. 13 Mayıs'ta Türkiye'ye gelen Kraliçe'ye Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından takdim edildiğini söyleyen Atilla, kendisini çok mutlu eden diyaloğu şöyle anlattı:

CEVABI ÇOK ŞAŞIRTTI
"Cumhurbaşkanlığı Köşkü'nde Elizabeth onuruna verilen davette müzik yaptım. Daha sonra Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, beni Kraliçe ile tanıştırdı. Kraliçe'ye 'İzin verirseniz size albümlerimi hediye etmek istiyorum' dedim. Aldığım cevapla şok oldum. Elizabeth; 'Bende albümleriniz var. Yenisini hazırlarsanız onu gönderin' deyince çok mutlu oldum."

ADRESİNİ ALDI
'Mevlana'dan Çağrı-Dans Müziği' adlı yeni albümünü tamamladıktan sonra geçtiğimiz günlerde İngiltere Konsolosluğu'na gittiğini belirten Can Atilla, şunları söyledi: "Kraliçe'ye hediye göndermenin prosedürlerini öğrendim. Konsolosluk görevlileri, Kraliçe'nin posta adresini vererek hediyesinin eline ulaşacağını söyledi. Ben de güzel bir paket yaparak albümü postaya verdim."