8 Ağustos 2008 Cuma

Tarkan'la göbek atmayı çok isterim


İki yıl önce Harbiye Açıkhava Tiyatrosu'nda Ferhat Göçer'le, Aşık Veysel'in 'Uzun İnce Bir Yoldayım' şarkısını seslendiren İtalyan tenor Allessandro Safina, geçtiğimiz sene Turkcell Kuruçeme Arena'da Sezen Aksu'yla birlikte 'Bile Bile' adlı şarkıya düet yapmıştı. Safina, bugün de Turkcell Kuruçeşme Arena'da Sertab Erener'le birlikte düet yapacak. Konser öncesi oldukça neşeli olduğu gözlenen İtalyan tenor Türkiye'de daha önceki yaşadığı sahne deneyimlerini anlattı:

* İstanbul'a dördüncü kez geliyorsunuz. Burada olmak nasıl bir duygu? Daha önce Ferhat Göçer ve Sezen Aksu ile konser vermek için gelmiştim. Burada olmak benim için çok onur verici...

* Sertab Erener'le düet yapacaksınız. Kendisini tanıyor musunuz? Sertab Erener'i Eurovision'dan tanıyorum. Şahsi olarak kendisiyle tanışmıyorum.

* Heyecanlı mısınız? Nasıl bir konser olacak? Türkçe şarkı söyleyecek misiniz? Birlikte 4-5 şarkı söyleyeceğiz. Sürprizi kaçmasın diye daha fazla detay vermek istemiyorum. Yeni bir partnerle şarkı söyleyeceğim için çok heyecanlıyım.

* İstanbul deyince aklınıza ne geliyor? Boğaz ve büyüleyici bir manzara...

* Siz dünyanın pek çok yerinde konserler verdiniz. Kuruçeşme Arena'da Boğaz'a karşı konser vermek nasıl bir duygu? Sezen Aksu'yla verdiğimiz konseri de orada yapmıştık. Güzel bir deneyimdi. Yine aynı yerde Boğaz'a karşı konser verecek olmak benim için çok etkileyici. Ancak ben tenor olduğum için akustik anlamda Harbiye Açıkhava daha büyüleyici...

* İstanbul'daki hayranlarınızı nasıl buluyorsunuz? Dürüst olmak gerekirse diğer ülkelerde de unutulmaz deneyimlerim oldu ama Türk insanı çok sıcak ve misafirperver. İlk konserimi Harbiye Açıkhava'da vermiştim ve mükemmeldiler, çok etkilenmiştim.

* Tekrar İstanbul'a gelecek misiniz, kiminle düet yapmak istersiniz? Evet, gelmeyi düşünüyorum. Ama ben zaten Sezen Aksu, Ferhat Göçer gibi isimlerle düet yaptım. En büyük hayalimdi Sezen Aksu'yla şarkı söylemek... Bu sene de Sertab Erener'le güzel bir konserimiz olacak. Artık yeter... Ancak, Tarkan'la karşılıklı göbek atmak isterdim... (gülüyor)