27 Ocak 2008 Pazar

Eca Anlı: "İnternet ünlüsü değilim"

Youtube ve Facebook’ta izlenebilen “Bozuk Para” klibiyle popüler olan Ece Anlı, akıllarda "Facebook ünlüsü" olarak kaldı.

“El Pençe” albümü çıkmadan önce, Youtube ve Facebook’ta izlenebilen “Bozuk Para” klibiyle popüler olan Ece Anlı, akıllarda "Facebook ünlüsü" olarak kaldı. Bu durumdan rahatsızlık duyan Anlı, sonunda albümü için harcanan emeğe haksızlık edildiğini söyleyip “Facebook’tan beni kurtarın” diye isyan etti. İşte Ece Anlı röportajı: >>

Youtube’da yayınladığınız klibin "tag" kısmına ne yazdınız ki o kadar klip arasında sizi bir günde buldu insanlar?

Klibi biz eklemedik aslında. Klibi dağıttığımız yerlerden biri yaptı bunu. Neden o kadar tık aldı tam olarak ben de bilmiyorum.

Klibi Youtube’a koydunuz, ama adınız "Facebook ünlüsü"ne çıktı...

Klip Youtube’da ilgi görünce beğenenler Facebook’da da paylaşmaya başladı. Fakat, bana böyle demeleri çok yanlış, çünkü bu albüm Facebook’tan önce vardı. Türkiye’nin en iyi adamlarıyla çalıştık. Bu kadar emek varken "Facebook ünlüsü" denmesi bana saçma geliyor.


Albüm önce vardı belki, ama Facebook aracılığıyla duyulmuş olmadı mı?


Gerçi albümü daha piyasaya vermemiştik. Her şey çok güzel olsun diye son düzenlemeleri yaparken böyle bir olayla karşılaştık.

Klibinizi önce mi çekmiştiniz?

Evet. "Bozuk Para" hazır olan ilk şarkılardandı. Mustafa Uslu ile çalışmak istedik. Onun ilk boş vaktinde de bu şarkıya klip çektik. Her şey tam olsun diye yavaş yavaş eksiklikleri tamamladık.

Albümdeki şarkılar size mi ait?

Biri hariç albümdeki bütün şarkılar Arkın Çelik’e ait. Benim yaptığım besteler de var ama onları ikinci albüme saklıyoruz.

Albüm yapmadan önce de müzikle mi uğraşıyordunuz?

Müzik hep vardı. 16-17 yaşlarımdayken davul çalmaya meraklıydım, sert müzik yapan bir rock grubum vardı. Daha sonra değiştim ve pop müzik hoşuma
gitmeye başladı. Ben sanattan hiç uzak kalamıyorum. Müziğin yanı sıra Güzel Sanatlar’da fotoğrafçılık okuyorum mesela.

Albüm fotoğraflarına katkınız var mı peki?

Evet var. Zeynel (Abidin Ağgül) benim çok yakın arkadaşım zaten. Bir dönem onun yanında asistanlık yapmıştım. Her yönüyle çok içime sinen bir iş oldu bu... Albümle ilgili "keşke" dediğim hiçbir şey yok. İçime sinemeyen tek şey bu kadar emeğe rağmen "Facebook ünlüsü" olarak anılmam.

Röportaj: Servet Yılmaz (HÜRRİYET)