22 Ocak 2008 Salı

Radyo Mega ve Odeon işbirliğiyle: "Sevdim Seni Bir Kere"


14 Şubat yaklaşıyor...Bu yıl sevgilinize hediye edebileceğiniz çok özel bir albüm, Radyo MEGA ve Odeon Müzik işbirliğiyle müzikmarketlere sunuldu. "Sevdim Seni Bir Kere" adlı albümde, Nilüfer'den Ayten Alpman'a, Ayla Algan'dan Tanju Okan'a Türk pop müzik tarihinin kilometre taşları çok özel aşk şarkılarıyla arşivlerinize giriyor. İşte albümdeki şarkılar:


1 . NİLÜFER - Ben Seni Seven Kadın
2. AYTEN ALPMAN - Ben Böyleyim
3. HÜMEYRA - Sevdim Seni Bir Kere
4. AJDA PEKKAN - Bir Köşede Yalnız & Tut Kalbimi
5. DARIO MORENO - Aşkımız Bitti & Deniz Ve Mehtab
6. MELİKE DEMİRAĞ - Arkadaş
7. BORA AYANOĞLU - Güller Ve Dudaklar
8. YAŞAR GÜVENİR - Sensiz Saadet Neymiş & Gel Desen
9. TANJU OKAN - Aşkı Bulacaksın
10. NESRİN SİPAHİ - Hasret
11. SEMİRAMİS PEKKAN - O Karanlık Gecelerde
12. RANA ALAGÖZ - Aşkın Gözü Kör Mü Acaba?
13. GÖNÜL TURGUT - Aşkı Sende Buldum
14. AYLA ALGAN - Aşk Hikayesi
15. AY-FERİ - Aşk Bitmesin
16. ENGİN EVİN - Sana Muhtacım