29 Mayıs 2008 Perşembe

Dilin kemiği gerçekten yokmuş

Geçtiğimiz hafta Bodrum konserinde tempo tutmayan izleyicilere, “Diyarbakır’dan mı geldiniz, dağdan mı? Moron moron bakıyorsunuz” diye ‘takılan’ şarkıcı Demet Akalın, Diyarbakırlılara kendisini nasıl affettireceğini bilemiyor. Basın toplantısı düzenleyerek kendisine tepki gösteren Diyarbakırlılar’dan özür dileyen Demet, “Bu sadece Diryarbakır’dan gelen arkadaşlarımızla aramızda bir espriydi. Yemekte başladı konserde de sürdü. Yanlış anlaşıldım” dedi. 15 gün içinde Diyarbakır’a gidip halktan yeniden özür dileyeceğini, belki bir konser verip bir de okul yaptıracağını açıklayan Akalın, konuyla ilgili sorularımızı yanıtladı.

‘ÖZÜR DİLERİM’
Popçuya önce bu sözleri eski eşi ve sevgilisi Oğuz Kayhan’ın nasıl karşıladığını sorduk. “O beni çok iyi bilir. Nasıl iyi niyetli olduğumu, bile bile kimsenin kalbini kırmayacağımı bilir. İstemeden kırdıysam insanların hemen gönlünü alırım. Çocukluk arkadaşlarım da bunu çok iyi bilirler. Oyun oynarken birini kırsam gönlünü almadan eve gitmezdim. İçim rahat etmezdi. Yine söylüyorum, Diyarbakırlılar’dan çok özür diliyorum” yanıtını verdi. Diyarbakır’da daha önce üç kez konser verdiğini, mankenlik döneminde defileye çıktığını hatırlatan Akalın, Diyarbakırlı birçok arkadaşı ile birbirlerinin evine gidip geldiklerini, konserde de onlardan bazılarıyla şakalaşırken işin renginin değiştiğini anlattı. Demet Akalın, “Onlar sözlerim için bana küsmediler. Biliyorlar ki şakalaşıyorduk. Ama bundan sonra şakalarıma dikkat edeceğim. Dilin kemiği yok gerçekten, dikkatli olmak lazımmış. Bir kere daha anladım” diye konuştu.