23 Mayıs 2008 Cuma

Hande Yener: "Artık bana ödül vermeyin!"

Üç senedir elektronik müzik yapan Hande Yener artık ödül istemediğini söyledi. Yener, basın danışmanı aracılığı ile yaptığı açıklamada şu cümlelere yer verdi: "Uzun yıllar emek verdiğim mesleğimde çok güzel başarılar elde ettim. Etmeye de devam ediyorum. Bu işe başladığım İlk günden beri çok mühim ve gerçek bir sürü ödülüm oldu. Ama ben esas ödülün dinleyicilerim olduğunu hep biliyordum yine de onurlandırılmak heyecan verici, ancak ben artık heyecan duymuyorum..."

ŞAİBE VAR!
Açıklamasında ödül törenlerinde şaibeler yaşandığına da dikkat çeken Yener, "Mesleğimle uzaktan yakından alakası olmayan organizasyonlarda ismimin kullanılmamasını, aday olarak bile gösterilmememi mesleğime olan saygımdan dolayı rica ediyorum. Özellikle bir ödül törenine değil hiç birine katılmayı hiçbir zaman düşünmüyorum" dedi.

SEZEN AKSU GİBİ
Bir sene önce POPSAV ödül törenine katılan Sezen Aksu, "Bana artık ödül vermeyin! Gençlerin önünü açmak istiyorum" demişti. Hemen ardından MGD ödül töreninde Nazan Öncel de buna benzer bir açıklama yaparak, "Bu ödülü 36 yıllık emeklerimin karşılığında dinleyicilerim adına son kez alıyorum. Başarıya doymuş biri olarak artık ödül istemiyorum!" diye konuşmuştu.