20 Haziran 2008 Cuma

Asuman Krause: "Sesim Sertab Erener'le yarışır"

Hande Yener ve Faruk K.'nın seks içerikli kliplerinden sonra manken Asuman Krause de yeni albümü 'Kukla'nın fotoğraf ve klip konseptini seks görüntüleri üzerine kurdu. Eline kırbaç alan ve sado-mazo görüntüler veren Krause iddialı konuştu: "Çok iddialı bir fiziğim var. Bu boy ve fizikte dans edip şarkı söyleyen bir başkası yok. Tam 1.5 yıldır deli gibi dans çalışıp spor yaptım. Klibimi gören rakiplerim depresyona girecek. Artık herkes bir adım geri gitsin çünkü bir adım önde tek başıma kalma zamanı bana geldi.

İlk albümü 'Tenimizin Uyumu' ile mankenliği bırakıp müzik dünyasına geçen Asuman Krause kendini geliştirdiğini ve iki yıldır her gün altı saat vokal, şan ve solfej çalıştığını söyledi. "En iyi solisti cebimden çıkaracak seviyeye geldim, çatır çatır canlı konser verebilirim, repertuvarımda 100'e yakın eser var" diyen Krause şöyle konuştu: "Türkiye'nin gerçek Beyonce'siyim. Sertab Erener ile yarışabilecek kadar iyi bir sese sahibim. Demet Akalın ve Seray Sever'in seslerini çok kötü buluyorum"