25 Haziran 2008 Çarşamba

'Müsaadenizle' Ebru Aydın geliyor

Uzun yıllar Tarkan'ın vokalistliğini yaptıktan sonra albüm çıkaran ve müzik dünyasında 'Dişi Tarkan' olarak kendinden söz ettiren Ebru Aydın 'Müsaadenizle' adlı ikinci albümü ile yıllar sonra müziğe döndü. Önümüzdeki hafta çıkacak albümünde Mustafa Sandal ve Gökhan Özen'in desteğini alan Ebru Aydın, "Mustafa'nın verdiği şarkı harika. Gökhan ise şarkıların seçiminde ve düzenlemelerinde yanımdaydı. Bence çok güzel bir albüm yaptık. Umarım herkes benim kadar beğenir" dedi.

Tarkan'a gönül koymadım
Yapımcılığını Özgür Aras'ın prodüktörlüğünü Erhan Bayrak ve Sinan Akçıl'ın üstlendiği albümün isim annesi de ünlü söz yazarı Seda Akay. Ebru Aydın, "10 yıl boyunca, sizlerle yeniden buluşabilmenin yollarını ararken karşılaştığım kalabalıklar içerisinde doğru insanlarla el ele olamamanın sıkıntısını yaşadım. Şimdi o insanlarla buluştum ve kalabalığın arasından geçerken 'Müsaadenizle' diye izin istiyorum ki, yanlarından geçip giderken beni ve dostlarımı görsünler" dedi. Aydın eski dostu Tarkan'ın bu albümde desteği olmamasını ise şöyle açıklıyor: "Herkesin kendi tercihidir. Ben gönül koymayarak büyüklük gösteriyorum. Ama keşke açılan bir telefon cevapsız kalmasaydı..." (tambatumba.com)