22 Haziran 2008 Pazar

Fedon'dan yıllar sonra itiraflar

Fedon, Kıbrıs'ta sahneye çıktığı Sortie'de ilginç itiraflarda bulundu. Grek müziğin sevilen ismi Rum asıllı Türk sanatçı Fedon Fedon, önceki gece Bafra Kaya Artemis'teki Sortie'de Fedon şarkılarını Kıbrıs barışı için söyledi. Ünlü sanatçı sahneden bol bol barış mesajları da verdi. Fedon, "Benden ne Serdar Ortaç olur, ne de Tarkan" diye espri de yaptı. Fedon kendisine şampanya gönderilmesi üzerine de "Kendimi Arto gibi hissediyorum" dedi.Rumlar Fedon'u izlediKendine has tarzıyla yıllardır sahnelerde fırtına gibi esen Fedon, Bafra Kaya Artemis'teki Sortie'de sahne aldı. Fedon'u dinleyenler arasında çok sayıda Rum da vardı. Fedon'un Artemis'te sahne alacağını duyan Rumlar da haftalar öncesinden rezervasyon yaptırdılar. Fedon, kendisini dinlemek için gelen yüzlerce tatilciye romantizm dolu bir gece yaşattı. Türk pop müziğinin sevilen şarkılarının Rumca coverlerını seslendiren Fedon, gecenin ilerleyen saatlerinde ise hareketli şarkılarıyla herkesi coşturdu. Fedon şarkılarıyla kendinden geçen gençler bir ara masaların üzerine çıkıp eğlendiler.
Fedon'dan barış mesajları
Ünlü sanatçı sahneden bol bol barış mesajları da verdi. 'Kadehimi barışa kaldırıyorum' diyen sanatçının söylediği 'Yasu ile merhaba buzuki ile bağlama bir arada, hadi içelim dostluğa barışa' adlı şarkısı büyük alkış aldı. Fedon'a konser sonrası Kaya Artemis'in yöneticileri sahnede çiçek verdi. Sanatçı, oldukça duygulandı. Fedon yaz boyunca her Perşembe Kaya Artemis'te sahne almaya devam edecek.
Benden ne Serdar Ortaç olur ne de Tarkan
Programında pop müziğin unutulmaz isimlerinden Tanju Okan'ın 'Çal Çingene' ve 'İspanyol Meyhanesi' ile Cem Karaca'nın ölümsüz eserlerini de seslendiren Fedon 'Benden Serdar Ortaç'ın Dansöz'ünü beklemeyin, benden ne Serdar Ortaç olur, ne de Tarkan' diye espri de yaptı. Fedon kendisine şampanya gönderilmesi üzerine de 'Kendimi Arto gibi hissediyorum' diye espri yaptı.
Evli kadın itirafı
Fedon sahnede ilginç itiraflarda da bulundu. Nerdesin adlı şarkısını seslendirmeden önce, 'Bu şarkıyı yıllar önce evli bir kadına yazmıştım. Kadının evli olduğunu öğrendim ama şarkıyı da yazmışta bulundum' dedi. Terzilikten şarkıcılığaSanatçı mesleğiyle ilgili de ilginç bir itirafta bulundu. 'Terziydim kendimi sahnelerde buldum' diyen Fedon, sahne kıyafetlerini de kendi hazırlıyormuş. (tambatumba.com)