28 Haziran 2008 Cumartesi

Tiesto Tarkan şarkısı çalacak

17 Temmuz'da Bodrum'da, 18 Temmuz'da da İstanbul'da sahneye çıkacak olan dünyaca ünlü DJ Tiesto, konserleri öncesinde ünlü DJ Hürriyet'e konuştu: İstanbul ve Bodrum'da vereceği konserlerine büyük önem veren DJ Tiesto, İstanbul''da Tarkan ile çok özel bir çalışmaya imza atacağını da açıkladı. Ünlü DJ, Türkiye’ye gelince yapılacaklar listesine Türk masajını da eklediğini söylemekten çekinmiyor.
- Şimdiye kadar bir çok kez Türkiye’yi ziyaret ettiniz, Türkçe öğrenmeye başladınız mı?
Henüz Türkçe öğrenemedim ama bir iki kelime biliyorum. Şimdiye kadar dünyanın bir çok ülkesinde konserler verdiğim için her gittiğim yerden ancak bir iki kelime öğrenebiliyorum. O kelimeleri de unutuyorum hatta bazen ana
dilimi bile unutuyorum. Gerçi Türkçe konuşmak da çok iyi olurdu.
- Türkiye’ye geldiğinizde en çok ne yapmayı seviyorsunuz?
Türkiye ziyaretlerimde genelde konser takvimime göre hareket ediyorum. Eğer yoğun bir program varsa konsere kadar uyuyup dinleniyorum. Eğer boş vaktim varsa, alışverişe gidip gerçek bir Türk masajı yaptırıyorum. Bu arada lezzetli Türk yemeklerinden yemeyi de ihmal etmiyorum.
- Türkiye’yi üç kelime ile ifade etseniz?
Güzel, coşku dolu ve eşsiz.
- Her hangi bir çalışmanızda Türk müziğinden etkilendiniz mi?
Konserlerim için çok fazla ülkeyi gezdiğimden farklı kültürleri görme şansım oluyor. Bu farklı kültürlere sahip insanlar bana kendi ülkelerinin müziklerini dinletiyorlar ki bu gerçekten etkileyici. Kendi müziğime her zaman dünya çapında öğeler eklemeye çalışıyorum. Bunun en güzel örneği şu sıralar Tarkan’ın “Pare Pare” adlı şarkısına bir remix çalışması yapıyorum. Yakında piyasada olacak özel bir çalışma.
- Dünyaca ünlü bir DJ olarak bu durumdan sıkıldığınız oluyor mu?
Asla. Hiç bir zaman içinde bulunduğum duruma alışmadığım için sıkılmıyorum. Ben rüyalarımı yaşıyorum bu yüzden pek şikayetçi olduğumu göremezsiniz.
- Kendinizi en güvende hissettiğiniz yer neresi?
Sanırım herkes gibi ben de en çok evde güvenli ve rahat hissediyorum. Benim için Hollanda’da ailemin ve arkadaşlarımın yanında olmak gibisi yok.
- Sporla aranız nasıl? Tuttuğunuz bir takım var mı?
Farklı spor türlerini seviyorum. Bir de sürekli yollarda olduğum için spor yapacak çok fazla vaktim olmuyor. Fitness yapıyor ve ara sıra kaldığım otellerde tenis oynuyorum. Özel olarak tuttuğum bir takım yok ama her zaman iyi olanın kazanmasını isterim. Bu arada Euro 2008’i izlemeyen yoktur herhalde. Hollanda için üzücü de olsa Türkiye bir hayli süpriz yaptı bu sene. Devam etmesini çok isterdik ama yine de Türk milli Takımının geldiği nokta büyük bir başarı.
Hayatınızda yaptığınız en iyi şey neydi?
DJ olmak.
- Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı?
Türkiye’deki şovuma herkesi bekliyorum. Oradaki kalabalığı çok seviyorum. Yeni şovumu kaçırmasınlar. Benimle ilgili her türlü bilgiye www.tiestoistanbul.com ve www.tiesto.com ulaşabilirler.