18 Haziran 2008 Çarşamba

Psikopat ve denyo kadın rolü isterim!

Hande Yener, 'Kraliçe Fabrikada' filmi için kamera karşısına geçti. Ünlü şarkıcı "Sinemada beni zorlayacak roller istiyorum. Psikopat ya da denyo bir kadın rolü tam bana göre!" dedi..

Hande Yener önceki gün ilk film deneyimi olan 'Kraliçe Fabrikada'nın çekimlerine katıldı. Ali Kemal Güven'in yönettiği, Billur Kalkavan ve Onur Baştürk gibi isimlerin de rol aldığı filmde bir 'gay ikonu'nu canlandıran Yener, hayalindeki rolleri açıkladı.

KOLAY OLMAMALI

"Çılgın biri olduğum için bu rolü kabul ettim. Bir daha sinemada rol alacaksam beni zorlayacak rolleri isterim. Mesela psikopat veya denyo bir kadını canlandırmak tam bana göre..." Oyuncu olarak Kadir İnanır'ı çok beğendiğini belirten Yener, "Kadir İnanır ile oynamak isterdim. Kendisi ile dostluğumuz vardır, onu çok seviyorum. O da beni sever. Kendisi 'Ne zaman bir şeye sıkışırsan beni ara' demişti" dedi.


OĞLUM BEĞENİYOR

Sıra dışı tarzıyla dikkat çeken ünlü popçu, sürekli yenilenen imajıyla ilgili de şunları söyledi: "Zaman kavramım yok. Kendimi yaşsız ilan ettim. Yaşa göre giyinmeliyim, yaşa göre davranmalıyım gibi sözlerin benim yaşamımda yeri yok. Kendime ve çevremdekilere de bunu aşılamaya çalışıyorum." Oğlu Çağıl'ın yeni tarzını çok beğendiğini anlatan Hande Yener, "Oğlum benimle her zaman gurur duyuyor. Ben de hem çevreme hem de kendime güzel bir enerji veriyorum" dedi.