22 Haziran 2008 Pazar

Nilüfer'e Kayahan darbesi!

Ünlü sanatçı Nilüfer artık bir Kayahanzede. Uzun bir süredir Nilüfer'le Kayahan arasındaki anlaşmazlık konusunda mahkeme Kayahan'ı haklı buldu. Nilüfer'in açıklaması: “Karara tabii ki çok üzüldüm. Çünkü çoğu söylemekten büyük keyif aldığım, benim de büyük emek verdiğim şarkılardı. Ama beni asıl üzen, canımı acıtan şey şu oldu. Sahnede bir daha okuyamayacağım şarkılar arasında benim de ciddi katkım olanlar da var. Loreena McKenitt’ın çok sevdiğim o şarkısını ben götürdüm Kayahan’a, ne olur buna söz yaz diye... ‘Çok Uzaklarda’ öyle çıktı ortaya. Şimdi o şarkıyı okumam yasak... Bir başka şarkı da yarışma kazandığımız ‘Geceler’... Kayahan kadar benim de emeğim var o şarkıda ama onu da okumam yasak. Avukatımın önerdiği tashih karar hakkımı kullanmıyorum. Çünkü şartları daha fazla zorlamaya gerek yok. Zaten temyiz hakkımı da avukatımin ısrarıyla kullanmıştım. Bu güne kadar benimle özdeşleşen en iyi şekilde yorumlamak için günlerce çalıştığım, emek harcadığım, ruhumu akıttığım ve bedeli maddi olarak da ödenen bu şarkılardan ayrılmak eski bir dosttan ayrılmak gibi. Üstelik bu mücadelem müzikseverlere olan saygımdandı. Ancak buraya kadar... Artık Türkiye’de bu şarkıları benden başka herkes söyleyebilir; bir bana yasak. Kayahan’ın ve bu şarkıların üzerinde çok hakkım var, ama adalete saygım sonsuz.” (tambatumba.com)