28 Haziran 2008 Cumartesi

Dişi MFÖ olacağız

Yıldız Asyalı, Seda Telciler ve Burcu Canbaş'dan oluşan Grup MP3 kendi adlarını taşıyan ilk albümleriyle müzik piyasasına girdi. İddialı olduklarını söyleyen grup üyeleri "İleride MFÖ kadar güçlü ve kalıcı bir grup olmayı hedefliyoruz" diyor.

Bu üçlü nasıl bir araya geldi?
- Yıldız Asyalı (25): Benim çok bestem vardı, birkaç prodüktörle görüştüm ve sonra Murat Yıldırım’la tanıştım. "Böyle üçlü bir grup projem var, çalışalım mı" dedi. "Olur" dedim. Zaten Burcu’yu tanıyordum eskiden, Seda ile de çok ortak arkadaşımız vardı. Üçümüzün bir araya gelmesi çok büyük şans oldu. Çünkü üçümüz de birbirimizi tamamlıyoruz.
Seda Hanım sizin aklınızda var mıydı böyle bir projeye dahil olmak?
- Seda Telciler (22): Ben küçük yaşlardan beri bale yapıyorum. Müzikallerde de oynadım, konservatuarda yarı zamanlı bale okudum, şu anda da Galatasaray Üniversitesi’nde sosyoloji okumaktayım. Fakat sanat içimde hep büyük bir yeri kapladığı için böyle bir teklif gelince hemen kabul ettim. Grubun koreografisini ben hazırlıyorum ve bu bizim için çok önemli. Albümün enstrümantal parçası için de sahne şovu hazırladık. Hepimiz farklı yeteneklerimizi ortaya döküyoruz. Ben piyano da çalıyorum. Müzik ve dans birbirini tamamlıyor.